Monday, July 18, 2011

maailma on sun




Pari kuvaa tältä päivältä.. Tänään mulla on ollut vapaapäivä töistä ja oon pyöriny kaupungilla ja kirpparilla! Meillä on kirpparipöytä Eva&Adam-kirppiksellä ja sieltä olikin mennyt ihan kivasti mun tavaroita. Kirpparilta löysin itselleni mekon ja tekoripset. Kaupungiltakin löytyi halpoja alejuttuja, muun muassa kengät, aurinkolasit, mekko ja koruja. Eiköhän tämän kesän aleostokset ollut sitten tässä, oikein hävettää kuinka paljon aleista olenkaan tänä vuonna ostanut!
Olen muuten huomannut, että unohdan välillä hengittää :D Yhtäkkiä huomaan, että oon vahingossa pidättänyt hengitystä ja sitten tulee semmoinen ahdistus ja pakko hengittää. Outoa. Tää viikko menee aika lailla töissä.. Enää 3 viikkoa töitä jäljellä, sitten viikon loma ja sitten se abivuosi alkaakin jo ;D Jossain vaiheessa pitäis aloittaa se kirjoituksiinkin lukeminen!!!

No comments:

Post a Comment