Tuesday, September 13, 2011

Raining

Oon keväästä asti etsinyt mulle hyvää bikertakkia ja tänään se sitten vihdoin löyty Hennesistä! Oon nyt pari viikkoa käyttänyt kaverilta lainattua takkia mutta on kiva kun saa oman :) Harmi vain että nämä H&M-takit eivät mitään kovin hyvän laatuisia ole, edellinenkin kyseisestä liikkeesta ostettu nahkatakki on ihan kulunut ja palasina. Mutta tää oli hienoin vaihtoehto kuitenkin!

Nyt on oikein masentava syksyinen sadesää, mutta toisaalta tykkään syksystä ja odotan kovasti ruskaa! Silloin luonto on kauneimmillaan ja saa mennä kuvailemaan kivoja syksykuvia.

4 comments:

  1. Jännä, että mulla on säilyny mun hm "nahkatakki" yli 4 vuotta, vaikka oon käyttäny sitä tyyliin joka kolmas päivä nää vuodet :DD (pari reikää joo, mut mitä pienistä..)

    ReplyDelete
  2. Mullaki on ollu kauan bikerin metsästys enkä oo vielkää löytäny hyvää :/ toi on kyl kiva minkä ostit!

    ReplyDelete
  3. Jee ja vihdoin sä sait oman uuden ja EHJÄN takin :) tihii. toi ei taida olla kuitenkaan se takki minkä mä sulle varasin?
    -Annika

    ReplyDelete
  4. noora - haha, onko seki sit hennesin? mä käytin mun omaa tyyliin pari vuotta ja nyt se on ihan täynnä reikiä :D

    IMAN - joo, se on vähän tyhmä kans ku niistä loppuu kans heti hyvät koot ku tulee kauppoihin :| toiki on yhen koon suurempi ku yleensä mulla!

    Annika - no niinpä! <3 ei ollu se, toi on dividedin ja olin just ostamassa sitä sun varaamaa niin näin ton ja kokeilin nii toi oli vähä lyhyempi ja tiukempi et istu paremmin.. :)

    ReplyDelete